سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خودت va خودم

روز نوجوون، روز دانش آموز بر همه ی عزیزان نوجوون مبارک

http://i26.tinypic.com/1ylc8o.gifhttp://i26.tinypic.com/1ylc8o.gifhttp://i26.tinypic.com/1ylc8o.gifhttp://i26.tinypic.com/1ylc8o.gifhttp://i26.tinypic.com/1ylc8o.gifhttp://i26.tinypic.com/1ylc8o.gifhttp://i26.tinypic.com/1ylc8o.gifhttp://i26.tinypic.com/1ylc8o.gifhttp://i26.tinypic.com/1ylc8o.gifhttp://i26.tinypic.com/1ylc8o.gifhttp://i26.tinypic.com/1ylc8o.gifhttp://i26.tinypic.com/1ylc8o.gifhttp://i26.tinypic.com/1ylc8o.gifhttp://i26.tinypic.com/1ylc8o.gifhttp://i26.tinypic.com/1ylc8o.gifhttp://i26.tinypic.com/1ylc8o.gif

روز سیزده آبان؛ چه قدر آشناست! آره این روز خیلی آشناست؛ روز نوجوون، روز فهمیده، روزی که هر ایرانی به اون افتخار می کنه. روز درخشش نوجوون هایی که هم فکر فهمیده شدند یا بهتر بگم اون ها فهمیده شدند تا فهمیده را بفهمند. آنها هم نوجوون بودند با تمام احساساتی که یه نوجوون داره. همون دوره ای که هر انسانی اون رو تجربه می کنه و تو اون شکل می گیره در واقع جسم و روحش شروع به رشد می کنه تا به تکامل و بزرگسالی برسه!
 گفتم بزرگسالی یادم به بزرگترها، غر زدن ها و بی اعتمادی هاشون افتادم. شاید دلیل اینکه اونها خیلی روی نوجوون ها حساس اند و توی همه موارد به اون ها اعتماد نمی کنند و به آنها اجازه نمی دند که اون طوری که می خواند باشند؛ اینه که: یه نوجوون هنوز اون نیازها را درک نکرده و هیچ نیازی به پول نداره یا اینکه اون هنوز بچه اس و عقلش نمیرسه، او زود باوره و زیادی خوش بین برا همین احتمال فریب خوردن توی اون زیاده.
وقتهایی که این جور صحبت ها می شه بیشتر مردم این خصوصیات رو مربوط به بلوغ می دونند ولی به نظر من درسته که این خصوصیت ها دقیقاً همزمان با بلوغ توی یه نوجوون ظاهر می شه ولی ارتباط مستقیمی با اون نداره و بیشتر مربوط به کمبود تجربه تو نوجوون ها می شه. حالا شاید همین صفت ها و خصوصیت ها باعث شده که نوجوون ها رو از همون هایی که بهشون می گند بزرگتر جدا بکنه.
 نوجون مثل فصل بهار می مونه که خیلی برای همه شیرین و قشنگه اما زود گذره و بعد از این نا پختگی ها می رسه به دوره ی جوونی و به قول ما بزرگی، پس چه قدر خوبه که این دوره با صبر و حوصله ی برزگتر ها و راهنمایی های اون ها خیلی قشنگ تر و دل نشین تر بشه.


نوشته شده در سه شنبه 87/8/14ساعت 12:45 صبح توسط زینب نظرات ( ) |



قالب جدید وبلاگ پیچک دات نت